Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Ξενάγηση στην πόλη Βαν της Βρετάνης {β΄}












8 σχόλια:

P. Kapodistrias είπε...

Τι Βαν, τι Βανάτο... Εξαίσιες παρουσιάσεις ωραίων αισθήσεων και τόπων που εμείς δεν θα δούμε ποτέ...
Όμως, τα είδες εσύ για εμάς!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Όλα τέλεια, αλλά εκείνο το φανάρι..
Πολύ ατμοσφαιρικό..

Μαρία Σ είπε...

Ολα εξαίρετα αν και λίγο μελαγχολικά!
Αυτό που συνδυάζω με τα ταξίδια σου ειναι το Google Earth και γνωρίζω εστω και από ψηλά τα μέρη που φωτογράφισες.
Ούτε φανταζόμουν αυτή την μεγάλη λιμνοθάλασσα εμπρός από την πόλη Βαν και πόσα νησιά!
Ελεγα πως μόνο η Ελλάδα εχει Νησιά !!! Χα Χα Χα..
Την Μααλούλα δεν βρήκα πως να την αναζητήσω?

Δέσποινα είπε...

@ Π.Κ.,
πανέξυπνο το λογοπαίνιο! Δεν το είχα σκεφτεί και μου άρεσε πολύ :))
Χάρηκα που σου άρεσε η Βαν και πού ξέρεις? Ίσως κάποτε να την δεις κι από κοντά!

Δέσποινα είπε...

@ Ρεγγίνα,
ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια! Κι εμένα μου άρεσε αυτό το φανάρι...
Πολλές καλησπέρες!

Δέσποινα είπε...

@ Μαρία Σ,
ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο! Κι εμένα μου αρέσει να ψάχνω πόλεις στο Google Earth! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε η περιοχή αλλά έτσι είναι στη Βρετάνη λίγο μελαγχολικά! Θεωρώ ότι αυτό συμβαίνει εξαιτίας του καιρού. Εκεί οι μέρες με ηλιοφάνεια είναι ελάχιστες, φανταστείτε ότι αυτές τις φωτογραφίες στη Βαν τις τράβηξα 2 Ιουλίου με 11 βαθμούς θερμοκρασία και μεγάλη σκοτεινιά...
Η θάλασσα με τα πολλά νησάκια μπροστά από την πόλη είναι ο Κόλπος του Μορμπιάν. Σε παλαιότερη ανάρτηση στο μπλογκ, έχω παρουσιάσει ένα από αυτά τα μικρά νησιά, μπορείτε να δείτε την ανάρτηση σ' αυτή τη διεύθυνση: http://kapodistria.blogspot.com/2008/08/blog-post_08.html
Σας χαιρετώ! Καλό βράδυ!

Artanis είπε...

Καταθλιπτικό τοπίο με τόση συννεφιά...
Την "Πρέβεζα" του Καρυωτάκη μου θύμισε...
Καλημέρα από ΝΖ, κι εμείς συννεφιά έχουμε...

Δέσποινα είπε...

Ευχαριστώ πολύ, Artanis, για το σχόλιό σας! Να είστε καλά! Πολλούς χαιρετισμούς από την Ζάκυνθο!